Steirischer Bodensee

7 september 2013 - Aich-Assach, Oostenrijk

Niet al te best geslapen deze nacht. Vandaag de laatste dag voor ons vertrek en daar mag ik even niet aan denken. In de bergen en tussen de dieren voel ik me geweldig,als een heidi in de bergen.... mijn thuis!
Mijn frequentie maar even op een andere golflengte afgesteld ook al lukte dit niet altijd even goed bij mij en Sander. Ook hij heeft het hier geweldig naar zijn zin en is een echte bergfreak.
We besloten om het vandaag echt wel rustig aan te doen, daar er de dag nadien nog een hele trip voor de boeg lag.
Onze eerste dag hebben we hier doorgebracht aan de Steirischer Bodensee en het leek ons wel leuk om daar opnieuw naartoe te gaan om onze reis af te ronden.
Het Forellenhof ligt op zo een rustige plek, met zijn meer, eenden en geiten, een zalige omgeving om in alle stilte van de bergwereld te genieten.

Tegen de avond zijn we dan opnieuw naar ons appartement gekeerd om daar de voorbereidingen te treffen ivm. onze terugreis.
Düska, de uitbaatster van het pension, was ook maar stil. Zij heeft het steeds moeilijk wanneer de tijd er aan komt om huiswaarts te keren.

Na een korte avond ons bed opgezocht om toch enigzins uitgerust te kunnen vertrekken morgen.

1. Paula:
    14 september 2013
    een goede thuiskomst lieve bergeit ,,en ja de bergen de natuur de dieren een wereld om van te dromen te genieten .
    zet je frequentie maar op een andere golflengte hoe moeilijk ook en bedenk dat vele alleen maar kunnen dromen van een maand in de bergen ,, wees voorzichtig onder weg ,, en sander de fotos zijn allemaal zo mooi je word zeker ook nog een super bergeit .
    tussen haakjes wij hebben gisteren op de wandeling een bende juist geschoren geiten gezien die waren niet mooi hoor dikke zoen paula