aankomst na-reizigers

14 januari 2014 - Filzmoos, Oostenrijk

Een totaal ander weerbeeld dat we vandaag te zien kregen met veel bewolking en koude wind. Zou er dan toch stilaan weersverandering met hopelijk de nodige sneeuwval op komst zijn? Hopelijk blijft het vandaag toch wel droog, want 2 dames waren reeds van in de vroege morgen richting Filzmoos vertrokken om daar de komende dagen met mij door te brengen.

Ondertussen dienden we in de voormiddag ons nog eerst naar het Station in Bischofshofen te begeven om daar nog 2 tickets van Sander op te halen, daar hij vroeger naar huis vertrekt wegens zijn werkzaamheden.

In afwachting van een seintje van de 2 reizenden dat ze op de afgesproken plaats waren toegekomen, genoten we nog even van een hapje en drankje op een terras tot wanneer iets na 16u de gsm overging om te melden  dat ze  waren toegekomen op de parking van de 'Landzeit' in Eben in Pongau.  Vanaf hier zou ik hen dan ophalen en voorrijden met mjn wagen, zodanig ze me maar hoefden te volgen en  niet zelf dienden te zoeken achter hun verblijf.

Na een blij weerzien en een kort verslag hoe het op hun reisweg verlopen was, zijn we dan met beide wagens richting Filzmoos gereden.

Ook door de gastvrouw van het verblijf hier werden ze warm onthaald. De omgeving, het appartement, het viel hen beide in de smaak. Maar eerst was het nu voor hen bekomen van een lange en vermoeiende reisweg!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paula:
    20 januari 2014
    en dat de dames maar samen echt genieten en Maria vergeet met Manuela geen koeken te gaan eten ,zo kan jullie vriendschap niet stuk met veel creme er boven op !!!!!!
    ben benieuwd naar jullie avontuur .
    paula
  2. Manuela:
    20 januari 2014
    We hebben hier al ne goeie apfelstrudel naar binnen gespeeld vandaag. Vandaag was een heel fijne ervaring, je zal het artikel nog wel lezen hier op reislogger.