Manuela

Foto’s:
125

Over ons

Ik ben Manuela, geboren te Mortsel en opgegroeid in een gezin met 6 kinderen.
Als Opleiding heb ik hoger secundair Technisch genoten om nadien nog een drietal jaar de studierichting Confiserie en Banketbakkerij aan te vatten.

In 1990 en 1992 werd  het leven geschonken aan mijn 2 zonen Gert en Sander.
Als alleenstaande moeder (1999) heb ik de keuze gemaakt om thuiswerk te verrichten voor de opvoeding van de kinderen.
Ondertussen ben ik me meer gaan verdiepen in natuurlijke geneeswijzen, vnl. op energetisch vlak en ben ik in 2005 mijn praktijk gestart met massages en energetische behandelingen. Daar gezonde voeding een belangrijke rol inneemt in ons leven en in de gezondheid ben ik de opleiding Orthomoleculaire Voedingsconsulente en Geneeswijzen gaan studeren aan het Viow te Laarne.

Over onze reis

Beide hebben we een grote liefde voor de natuur, de bergen en de dieren. Daarom is Oostenrijk en vooral Filzmoos, waar we een vriendenkring opgebouwd hebben, onze thuishaven geworden en kijken we er iedere keer ontzettend naar uit om naar deze plek te keren.

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk.