Salzburg

7 januari 2014 - Filzmoos, Oostenrijk

Geslapen als een marmot vanacht onder de zachte donsdekens. De bergen lagen deze morgen bedolven onder een dikke mistlaag, waardoor deze in het niets verdwenen waren.

Ons Vicky had blijkbaar ook goed geslapen want zij had helemaal geen zin om van haar kussen te komen en had zich helemaal onder de dekens verstopt, alleen haar snuitje was nog zichtbaar. Ferm tegen haar zin is ze van onder haar warme deken gekomen om buiten haar plaske te gaan doen.

In de namiddag stond Salzburg op het programma, eerst richting Station om daar de nodige informatie te bekomen ivm. de treintickets voor Sander. Hij keert een week eerder naar huis terug met de trein omwille van zijn werkzaamheden. Vandaag was het al vrij snel donker en hebben we nog even halte gehouden in het Europark. De mist begon opnieuw de kop op te steken, op sommige plaatsen met hardnekkige mistbanken! Onder voorzichtig rijden waren we enigzins toch wel blij om terug in ons appartement te zijn.

Voor morgen geven ze een betere weersvoorspelling aan, droog en helder met vrij zachte temperaturen! Ben benieuwd maar nu eerst.... slaapwel!